Ten błąd może oznaczać, że jest jakiś błąd czujnika przy tonerze/bębnie koloru czarnego (K).
W tym modelu drukarki, dla każdego z czujników będą pojawiać się inne, w zależności od koloru komunikaty błędów:
Sprawdź pojemnik tonera Y: 540
Sprawdź pojemnik tonera M: 541
Sprawdź pojemnik tonera C: 542
Przyczyną tego stanu rzeczy może być to, że zabrudziły styki bębna albo jest on uszkodzony. Spróbuj wykonać te dwa proste zabiegi.
Wyłącz urządzenie z przycisku.
1. Wyciągnij ten nowy bęben, który wymieniłeś i zobacz czy z prawej strony, nie są zabrudzone 3 styki bębna. Mają one złoty kolor:

Jeśli tak to wyczyść je dokładnie z proszku tonera.
2. Następnie warto wyjąć i włożyć pas transferu z urządzenia. Znajduje się on pod bębnami, więc należy je najpierw wyjąć z drukarki. Najlepiej w całości z tonerami, żeby się proszek nie sypał ;)

Przed wyciągnięciem pasa transferu należy przekręcić dwa niebieskie pokrętła zabezpieczające i następnie pociągnąć za niebieską taśmę z przodu.

Teraz władasz ponownie pas transferu i bębny z tonerami do urządzenia. Następnie uruchamiasz drukarkę.
Jeśli nadal wyświetla się komunikat błędu, to niestety znaczy że bęben jest uszkodzony i trzeba go dać do reklamacji.
Przyczyną błędu K:543 może też być wadliwy bęben dla czarnego koloru. Z boku bębna powinna być dziurka z blaszką w środku, jak na poniższym zdjęciu
Blaszka ta sprawia, że czujnik w drukarce wykrywa prawidłowo włożony bęben do urządzenia. Zdarza się, bęben został nieprawidłowo złożony w fabryce i zamiast blaszki jest ciemne pole. Dlatego drukarka zachowuje się, jakby nie było w niej bębna lub tonera i komunikuje, że jest coś z nim nie tak.
Można pobawić się w naprawienie tego, aby przesuwała się prawidłowo w bębnie, zdejmując plastikową pokrywkę

Warto również sprawdzić czy toner jest prawidłowo umiejscowiony w bębnie (dobrze dociśnięty niebieski język tonera).
Aczkolwiek może okazać się, że błąd fabryczny jest nie do naprawienia i najlepiej reklamować bęben u sprzedawcy.