Błąd o którym piszesz, może świadczyć o uszkodzeniu modułu skanera w urządzeniu. Prawdopodobnie pozostaje serwis lub używanie urządzenia jako samej drukarki.
Choć warto jeszcze spróbować dwóch zabiegów, które mogą naprawić zaistniały błąd.
1. Naciśnij i przytrzymaj przyciski Anuluj i > (strzałka w prawo), które znajdują się na górnym panelu urządzenia, jednocześnie włączając drukarkę. Gdy na wyświetlaczu pojawi się komunikat Permanent storage init, uwolnij przyciski.
2. Warto również zaktualizować oprogramowanie układowe drukarki (tzw. firmware) do najnowszej dostępnej wersji. Aktualizację możesz pobrać ze strony producenta HP:
https://ftp.hp.com/pub/softlib/software12/COL21711/Im-56864-5/M1120_FW_Upgrade_1203_20120305_signed.exe
Jeśli żadna z powyższych metod nie zadziała, znaczy że skaner jest uszkodzony mechanicznie i wymagany jest serwis.