Niestety producent programu Outlook ustawił limit wielkości załącznika w programie. Domyślnie ustawiony jest limit pliku do 20 MB. Także jak na obecne czasy nie jest to zbyt dużo.
Oczywiście można zwiększyć ten limit załącznika, ale można tego dokonać jedynie modyfikując rejestr systemu, w samym programie niestety nie da rady tego zrobić. Oczywiście przed modyfikacją, trzeba zrobić kopię rejestru systemu Windows, żeby była możliwość przywrócenia jeśli zrobimy coś nie tak.
Uruchamiasz edytor rejestru z klawiatury Windows + R, w okienku uruchom wpisujesz regedit.
Następnie wyszukujesz wpis w rejestrze odpowiedzialny, za wielkość limitu załącznika w programie Outlook.
Będzie on miał taką wartość:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\15.0\Outlook\Preferences
Oczywiście, może być inny ten numer w środku, który jest różny w zależności od wersji Office, który masz zainstalowany:
Office 2010 - 14.0
Office 2013 - 15.0
Office 2016 - 16.0
Po wejściu w powyższy wpis w rejestrze, szukasz klucza o nazwie
MaximumAttachmentSize na który klikasz dwa razy myszką, lub prawym przyciskiem myszy i Modyfikuj...
Otworzy się okienko w którym możesz zwiększyć limit wielkości pliku załącznika wiadomości elektronicznej.

W okienku Dane wartości: trzeba wpisać wartość o jaką chcesz zwiększyć limit, wyrażoną w KB (kilobitach). Domyślnie jest to wartość 20480, czyli 20 MB. Wpisujesz w zależności jak duże, będziesz chciał w przyszłości załączać pliki do wiadomości email:
51200 - 50 MB
102400 - 100 MB
153600 - 150 MB
204800 - 200 MB
i tak dalej
Tylko mała uwaga, wartość wielkości pliku nie może być wyższa, niż ta na serwerach usługodawcy poczty elektronicznej.
Na koniec, trzeba uruchomić ponownie komputer, żeby zmiany zadziałały.